Digitális kommunikációs megoldások az Avaya standján

2019.09.01

Az Avaya,mint a CC, UC és a felhő megoldások piacvezetője, ismeri a kommunikáció szerepét és a digitális transzformáció kihívásait. Az Avaya standon éppen ezért 2 fontos kihívásra adunk választ:
Hogyan kezelhetők a digitális csatornában felmerülő problémák úgy, hogy akár komplex kommunikáció is megtörténhessen addig, míg az ügyfél a weboldalunkon van.
Hogyan lehet az ügyfélkommunikációt analizálva agilisabb működést biztosítani a contact centerben és azonnal észlelni minden változást, ami cégünket érintheti.

Mesterséges intelligenciával támogatott omnicsatornás Contact Center bemutató
Bemutatjuk, hogy egy modern CC miként biztosítja az ügyfelek számára akár egyetlen interakción belül a digitális kommunikációs csatornák közötti átjárhatóságot,ill. az elvégzendő tevékenységtől függően az automatizált virtuális asszisztens és a telefonos ügyintéző közötti dinamikus váltási lehetőséget. Látható lesz, hogy mindezeken felül a CC az ügyintéző számára is nagyfokú rugalmasságot biztosít, könnyen lehetséges egy fennálló interakció alatt külsős szakértőt vagy akár jóváhagyót is beléptetni a beszélgetésbe vagy a digitális csatornába. A bemutatón a CC-be integrált automatizált chat robot, közösségi média integráció, tudásmenedzsment, jegykezelő komponens és háttér szakértői csoporttal való kommunikáció lesz bemutatva.

Hang és szöveg analitika bemutató
Bemutatjuk, hogy a beszéd- és szöveg analitika hogyan hasznosítja a szemantikai intelligenciát annak érdekében, hogy a CC megértse a beszélgetésekben használt szavak jelentését és kontextusát és az ebből eredő viselkedéseket és trendeket. Automatikusan összekapcsolásra kerülnek a beszélt kifejezések és frázisok. A beszéd közben elhangzó témáknak és szókapcsolatoknak a csoportosítása révén az ügyfélszolgálati dolgozók és döntéshozók részletes képet kaphatnak a kialakuló trendekről és témákról. Az automatizált algoritmusok révén a felmerülő trendek és témák azonosításához nincs szükség felhasználói beavatkozásra vagy szakértelemre – a megoldás lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy gyorsabban reagáljanak az ügyfelek igényeire és azonosítsák a más háttérrendszerek által még nem jelzett problémákat is. A bemutatón megmutatjuk, hogy a Beszéd és Szöveg analitika miként képes biztosítani a trendek automatizált felismerését, az értékesítések hatékonyságának növelését azáltal, hogy a rendszer megmutatja a sikeres és sikertelen értékesítések során használt kifejezéseket, melyek akár ügyintézői utóképzésre is használhatók.

Az Avaya,mint a CC, UC és a felhő megoldások piacvezetője, ismeri a kommunikáció szerepét és a digitális transzformáció kihívásait. Az Avaya standon éppen ezért 2 fontos kihívásra adunk választ:
Hogyan kezelhetők a digitális csatornában felmerülő problémák úgy, hogy akár komplex kommunikáció is megtörténhessen addig, míg az ügyfél a weboldalunkon van.
Hogyan lehet az ügyfélkommunikációt analizálva agilisabb működést biztosítani a contact centerben és azonnal észlelni minden változást, ami cégünket érintheti.

Mesterséges intelligenciával támogatott omnicsatornás Contact Center bemutató
Bemutatjuk, hogy egy modern CC miként biztosítja az ügyfelek számára akár egyetlen interakción belül a digitális kommunikációs csatornák közötti átjárhatóságot,ill. az elvégzendő tevékenységtől függően az automatizált virtuális asszisztens és a telefonos ügyintéző közötti dinamikus váltási lehetőséget. Látható lesz, hogy mindezeken felül a CC az ügyintéző számára is nagyfokú rugalmasságot biztosít, könnyen lehetséges egy fennálló interakció alatt külsős szakértőt vagy akár jóváhagyót is beléptetni a beszélgetésbe vagy a digitális csatornába. A bemutatón a CC-be integrált automatizált chat robot, közösségi média integráció, tudásmenedzsment, jegykezelő komponens és háttér szakértői csoporttal való kommunikáció lesz bemutatva.

Hang és szöveg analitika bemutató
Bemutatjuk, hogy a beszéd- és szöveg analitika hogyan hasznosítja a szemantikai intelligenciát annak érdekében, hogy a CC megértse a beszélgetésekben használt szavak jelentését és kontextusát és az ebből eredő viselkedéseket és trendeket. Automatikusan összekapcsolásra kerülnek a beszélt kifejezések és frázisok. A beszéd közben elhangzó témáknak és szókapcsolatoknak a csoportosítása révén az ügyfélszolgálati dolgozók és döntéshozók részletes képet kaphatnak a kialakuló trendekről és témákról. Az automatizált algoritmusok révén a felmerülő trendek és témák azonosításához nincs szükség felhasználói beavatkozásra vagy szakértelemre – a megoldás lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy gyorsabban reagáljanak az ügyfelek igényeire és azonosítsák a más háttérrendszerek által még nem jelzett problémákat is. A bemutatón megmutatjuk, hogy a Beszéd és Szöveg analitika miként képes biztosítani a trendek automatizált felismerését, az értékesítések hatékonyságának növelését azáltal, hogy a rendszer megmutatja a sikeres és sikertelen értékesítések során használt kifejezéseket, melyek akár ügyintézői utóképzésre is használhatók.